La Generalitat i l'Ajuntament de Requena treballen en una nova oficina per a desenvolupar l’enoturisme
La consellera d’Infraestructures i Territori, Salomé Pradas, anunciarà noves connexions i freqüències d’autobusos per a vertebrar la comarca
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha anunciat aquest dissabte en la novena edició del Brindis del Cava que el Consell treballa juntament amb l’Ajuntament de Requena per a crear una nova oficina turística que desenvolupe l’enoturisme a la zona.
L’anunci arriba després que el Tribunal Suprem ha tombat el recurs interposat pel Consell Regulador del cava perquè la producció valenciana no fora reconeguda amb el nom de Cava de Requena.
Aquesta ratificació, ha remarcat el cap del Consell, tindrà un important impacte en el nostre sistema econòmic, productiu i “també per al nostre orgull com a valencians”. La batalla –ha assegurat Mazón– ja s’havia guanyat “en el cor, en la degustació, en el mercat… Ens faltava fer-ho en els tribunals”.
Mazón també ha volgut posar l'accent sobre les bones perspectives econòmiques del cava de Requena per a la campanya nadalenca que enguany preveu una producció de quinze milions de botelles. "El mercat, que cada vegada és més exigent, busca i aprecia la qualitat. I aquest és el nostre element diferenciador", ha puntualitzat.
El president ha avançat, a més, que aquesta setmana la consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas, anunciarà una millora de la "connectivitat i vertebració" per carretera d’aquesta zona amb noves freqüències i connexions d’autobusos per a millorar la vertebració.
Més llegit
-
La cap de Meteorologia d'À Punt defén que la dana se sabia des de quatre dies abans: "La magnitud era històrica"
-
Tallen l’AP-7 a Tavernes de la Valldigna per l’incendi d’un camió
-
Ricardo Caballer bat el rècord Guinness en disparar a Las Vegas la mascletà més gran del món
-
Intercepten el conductor d’una moto circulant a 194 km/h en un tram limitat a 80 a la CV-30 a València
-
Mata el veí d'una punyalada al coll a Benimàmet després de discutir pel volum de la música
-
Les primeres associacions de víctimes qüestionen a les Corts la "falta" d'avisos i el "retard" en la resposta a la dana
Més vist
Més escoltat
-
23.02.2026 | 90 minuts
-
22.02.2026 | Fem banda
-
23.02.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Noema Ortí i la revolució dels vermuts
-
23.02.2026 | L'hora de la cultura
-
23.02.2026 | Carlos Calvo (CIDE): “El canvi climàtic va intensificar un 20% la precipitació de la dana del 2024”
-
23.02.2026 | "Societat", amb Susana Golf | L’àlbum familiar “secret” de la Casa Reial amb Leonor i Sofía