El gasoil s'encareix després de cinc setmanes de baixada i la gasolina s'estanca
Omplir un depòsit mitjà de gasolina de 55 litres costa aquesta setmana 71,28 euros, i el de gasoil se situa en 66,77 euros.
El gasoil s'ha encarit per primera vegada en cinc setmanes, mentre que el preu de la gasolina s'ha mantingut en el mateix nivell que la setmana anterior, segons el Butlletí Petrolier de la Unió Europea.
El litre de gasolina se situa en una mitjana d'1,296 euros, mentre que el del gasoil puja un 0,25% respecte a l'última setmana i arriba a 1,214 euros.
Aquestes dades impliquen que omplir un depòsit mitjà de gasolina de 55 litres costa aquesta setmana 71,28 euros, i en el cas del gasoil, 66,77 euros.
En l'últim mes el preu dels carburants ha baixat un 1,29% en el cas de la gasolina i un 0,57% en el del gasoil. No obstant això, des de gener de 2019, el preu de la gasolina s'ha encarit un 9,92% i el del gasoil un 7,43%.
Més llegit
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Camilo estrena el Roig Arena com el primer artista internacional que hi actua
-
L'Elx continua sent invencible
-
La jutgessa de la dana pregunta a À Punt si manté l'oferiment d'aportar totes les gravacions de la cobertura informativa i del Cecopi del 29-O
-
La jutgessa de Catarroja eleva a 229 les víctimes de la dana després d'incloure el nonat d'una víctima mortal embarassada
-
Una campanya solidària arreplega material escolar per a la xicalla en risc d’exclusió social