Garamendi afirma que la taxa turística és “un error” i un “impost ideològic”
El president de la CEOE assegura que no ajudarà a recaptar diners i generarà rebuig en el turisme
El president de la Confederació Espanyola d'Organitzacions Empresarials (CEOE), Antonio Garamendi, s’ha posicionat totalment en contra de la taxa turística, que ha qualificat d'error. "És ridícul, són permanentment impostos ideològics, perquè són imposats per a recaptar", ha ressaltat.
Així mateix, ha alertat del rebuig que pot generar en la gent que l'ha de pagar quan visita una destinació turística. En el cas de la Comunitat Valenciana, “una comunitat amb un espectacular potencial amb el turisme”, Garamendi ha assenyalat: "L'única cosa que provoquen és que a un sector que està tocat com és el turisme en aquesta comunitat, que ha passat dos anys horribles, se li pose una pega més amb una taxa, siga la que siga".
Al mateix temps, ha defensat que cal tindre en compte l'opinió del sector hoteler i de la restauració. "No han preguntat als hotels i a l'hostaleria. Em sembla increïble", ha assenyalat.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
L'incendi forestal de Benifairó de les Valls, a pocs quilòmetres del foc de la Vall d'Uixó, queda estabilitzat
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
Extingit l'incendi de vegetació prop de l'Oceanogràfic que ha generat una gran fumeguera visible des de diversos punts de València
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas