Ford redueix les jornades de parada total de l'ERTO derivat de la falta de semiconductors
Les plantes de motors i vehicles operaran parcialment del 13 al 29 d'octubre
La comissió de seguiment de l'ERTO de Ford Almussafes ha acordat reduir les jornades de parada total programades fins a finals d'any i produirà parcialment entre els dies 13 i 29 d'octubre, segons han pactat la direcció de la planta i el comité d'empresa.
La modificació del calendari suposa jornades de parada de les inicialment pactades, que eren de 33 dies per a la planta de vehicles i 15 per a la de motors, amb vigència des del 4 d'octubre fins al 23 de desembre de 2021.
La direcció ha informat que continua la inestabilitat en el subministrament de semiconductors i components i, a la vista de la situació actual, ha proposat un canvi perquè l'afectació de l'atur no siga permanent.
La multinacional havia programat una parada total de l'activitat del 21 al 29 d'octubre però ara ha considerat que la planta està en condicions de produir parcialment en aqueix període i per això estableix torns de treball i la rotació en el torn de nit per a evitar la seua afectació permanent per la suspensió.
L'ERTO va començar a aplicar-se la nit d'aquest dilluns dia 4 i, al principi, planificava 13 dies d'atur a l'octubre (del 4 al 8, l'11, els dies 21 i 22, i del 25 al 29), 11 al novembre i 9 al desembre en les operacions de vehicles.
Aquest és el huité expedient de regulacio temporal d'ocupació que la multinacional nord-americana aplica a les plantes d'Almussafes des de l'inici de la pandèmia.
Més llegit
-
Estos són els radars que més multes posen a la Comunitat Valenciana
-
El granís arrasa 5.000 hectàrees de cítrics i deixa pèrdues superiors als 22 milions només a la Plana Baixa
-
La Guàrdia Civil carrega contra un grup de joves d'origen marroquí en la quarta nit d'aldarulls a Torre Pacheco
-
Un detingut a Guipúscoa per la implicació en l'agressió a un home a Torre Pachecho
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
-
El PAI del Grau preveu més de 3.200 vivendes i 160.000 m² de zones verdes entre l'avinguda de França i l'Albereda de València
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | 90 minuts
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura
-
14 de juliol – Presa de la Bastilla a París: comença la Revolució (1789)
-
14.07.2025 | “Fil d’Irene”: 'Els ponts de Madison', una història d’amor i renúncia en la maduresa