Dèsset dones influenciadores visiten València per a promocionar la ciutat com a destinació de bodes
Dedicades als esdeveniments, l’estil de vida o la gastronomia, les seues publicacions arriben a milers de persones
Un grup de dèsset dones influenciadores, dedicades a crear contingut en el món dels esdeveniments, les bodes o la gastronomia, han visitat la ciutat de València i alguns dels racons més emblemàtics, com l'Albufera, per mostrar a través de les xarxes socials totes les possibilitats que ofereixen. L’impacte de la seua visita pot ser molt gran, ja que acumulen dos milions i mig de seguidors i seguidores en les xarxes socials i les seues publicacions arriben a milers de persones.
Ana García Gayoso, organitzadora de la visita a través d’un viatge batejat com Wedding Mafia Trip, ha explicat que representen diferents perfils digitals, enfocats al món dels esdeveniments o els viatges i l’estil de vida. Entre els seus objectius, donen a conéixer un destí per a organitzar un esdeveniment o una boda.
Ja han recorregut carrers del centre històric, la Llotja i l'església de Sant Nicolau. Durant tres dies visitaran cada racó de la ciutat. Entre les activitats que tenen programades n'hi ha algunes de maquillatge, un tast gastronòmic, moda i la visita d’espais per a fer celebracions, per a recomanar-los.
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Un nou radar en la V-30 multarà els vehicles que superen els cent quilòmetres per hora
-
Intenten controlar un incendi al desballestador Bonaire, a Quart de Poblet
-
Un jove enterrador encén les xarxes mostrant el seu treball en el cementeri de Vilamarxant
-
À Punt condemna l’agressió que han patit este matí dos membres de la redacció de Castelló a Alcalà de Xivert