Dèsset dones influenciadores visiten València per a promocionar la ciutat com a destinació de bodes
Dedicades als esdeveniments, l’estil de vida o la gastronomia, les seues publicacions arriben a milers de persones
Un grup de dèsset dones influenciadores, dedicades a crear contingut en el món dels esdeveniments, les bodes o la gastronomia, han visitat la ciutat de València i alguns dels racons més emblemàtics, com l'Albufera, per mostrar a través de les xarxes socials totes les possibilitats que ofereixen. L’impacte de la seua visita pot ser molt gran, ja que acumulen dos milions i mig de seguidors i seguidores en les xarxes socials i les seues publicacions arriben a milers de persones.
Ana García Gayoso, organitzadora de la visita a través d’un viatge batejat com Wedding Mafia Trip, ha explicat que representen diferents perfils digitals, enfocats al món dels esdeveniments o els viatges i l’estil de vida. Entre els seus objectius, donen a conéixer un destí per a organitzar un esdeveniment o una boda.
Ja han recorregut carrers del centre històric, la Llotja i l'església de Sant Nicolau. Durant tres dies visitaran cada racó de la ciutat. Entre les activitats que tenen programades n'hi ha algunes de maquillatge, un tast gastronòmic, moda i la visita d’espais per a fer celebracions, per a recomanar-los.
Més llegit
-
Desenes de milers de persones prenen els carrers de València per a demanar la dimissió de Mazón un any després de la dana
-
Kejelcha guanya la Mitja Marató de València sense rècord del món
-
À Punt retransmet en directe este diumenge la Mitja Marató de València
-
Arriba el fred: el Baix Maestrat es desperta amb mínimes de 4 °C a les portes d’un canvi d’oratge
-
Els partits de l’oposició reclamen la dimissió de Mazón després de la manifestació per les víctimes de la dana
-
El Teatre Olympia acull un emotiu homenatge cívic a les víctimes de la dana