La creació d'empreses va caure al febrer un 9,1% interanual a la Comunitat Valenciana
El segon mes de l'any es van dissoldre 173 societats, un 1,8% més que ara fa un any.
El nombre de noves societats mercantils va caure un 9,1% a la Comunitat Valenciana al febrer respecte al mateix mes del 2019. Si bé s'hi van crear 1.064 empreses, 100 més que al gener, les dissolucions van augmentar un 1,8%, amb un total de 173, segons l'Institut Nacional d'Estadística (INE).
Així, la Comunitat Valenciana se situa lleugerament per davall de la caiguda nacional en creació d'empreses i també quant a les dissolucions. Al conjunt del país, al febrer es van crear 8.516 noves mercantils, un 9,2% menys interanual, i les dissolucions van pujar un 4,5% fins a totalitzar-ne 2.416.
Amb aquesta reculada, la creació d'empreses encadena dos mesos de taxes interanuals negatives a Espanya després d'haver cedit al gener vora un 4%.
Més llegit
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Les mínimes tornen a superar els 22 °C en gran part de la Comunitat Valenciana
-
El govern espanyol vol acabar amb la reduflació obligant les marques a informar els consumidors
-
L'euríbor es manté estable al juny en el 2,081%