La Comunitat Valenciana, una de les que obté millor imatge a l’exterior
Amb Andalusia i Múrcia són les que obtenen millor imatge a l’exterior, segons l’índex de confiança en la Marca Espanya.
La confiança en la Marca Espanya i la imatge que aporta a l’estranger ha augmentat enguany respecte a l’any passat i se situa en un nivell satisfactori i excel·lent. La Comunitat Valenciana és una de les que obté millor imatge a l’exterior. Així ho assenyala l’índex de confiança en la Marca Espanya, l’indicador que mesura la imatge del nostre país a l’exterior. Ha crescut fins als 65,8 punts respecta dels 54 de l’any passat.
Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia són les que obtenen millor imatge en l’exterior, en superar la barrera dels 70 punts, mentre que Catalunya i País Basc són les autonomies que presenten pitjor imatge amb entre 50 i 60 punts en l’índex. Sis de cada deu empresaris enquestats està d’acord o molt d’acord que vincular el seu producte a la marca Espanya ofereix seguretat a l’exterior i ajuda a vendre millor, mentre que el 35% opina que l’origen espanyol és una garantia d’èxit.
Els empresaris andalusos, riojans, murcians i castellanomanxecs són els més lleials a la marca Espanya (90 punts sobre 100), mentre que els catalans són el que menys (60 punts), seguits dels gallecs i bascos (74 punts en tots dos casos).
Més llegit
-
Centenars de persones es manifesten a Llíria contra la futura macroplanta de biometà
-
Vox demana al PP que propose un candidat per a substituir Mazón al capdavant de la Generalitat
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
À Punt estrena 'El retrovisor', un nou programa per a mirar al passat i entendre el present
-
Concentració al port de València contra els “vaixells de la mort” de la guerra a Palestina
-
Detenen un home acusat de matar-ne un altre a Xirivella després d'assestar-li diversos tirs per l'esquena