La Comunitat Valenciana rep 3.120 milions d’euros del fons de finançament autonòmic per al primer trimestre
Suposa el 18,57% del total de 16.804,37 milions d’euros, que es repartirà entre totes les comunitats autònomes.
El govern espanyol, a través de la Comissió Delegada per a Afers Econòmics, ha acordat assignar a la Comunitat Valenciana 3.120,24 milions d'euros per al primer trimestre d’enguany amb càrrec al Fons de Finançament Autonòmic. Aquesta quantitat suposa el 18,57% del total de 16.804,37 milions d’euros que es repartirà entre totes les comunitats autònomes.
En concret, es destinen 9.939,38 milions d'euros al Fons de Facilitat Financera i 6.864,99 milions d'euros al Fons de Liquiditat Autonòmica.
Les comunitats que reuneixen els requisits exigits per a acollir-se al de Facilitat Financera són Aragó, les Balears, les Canàries, Cantàbria, Castella-la Manxa, Castella i Lleó, Catalunya, Extremadura, Galícia i La Rioja; mentre que Múrcia i la Comunitat Valenciana s'acullen al FLA.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes