La Comunitat Valenciana registra el major increment d’hipoteques a Espanya en 2018
L’any passat es van firmar 345.186 hipoteques d’habitatges a tot l’Estat, la xifra més alta des del 2011.
El nombre d'hipoteques constituïdes sobre habitatges va augmentar un 10,3% en 2018 respecte a l'any anterior, amb un increment a totes les comunitats autònomes.
La Comunitat Valenciana va ser l’autonomia que va registrar un major increment de firmes d’hipoteques respecte al 2017 ( 15,7%), amb 38.004 contractes. El capital prestat per les entitats financeres per a aquestes operacions va ascendir a 3.458 milions d'euros.
Segons les dades publicades per l'Institut Nacional d'Estadística (INE), l’any passat es van firmar 345.186 hipoteques sobre habitatges a tot l’Estat, la xifra més alta des del 2011.
Amb aquest increment en 2018, la firma d'hipoteques sobre habitatges encadena el cinqué augment anual consecutiu després de set anys de caigudes. No obstant això, el creixement de 2018 s'ha moderat respecte als tres anys immediatament anteriors.
L'import mitjà de les hipoteques constituïdes sobre habitatges va pujar un 5,6% en 2018, fins als 123.727 euros. Per la seua banda, l’any passat el capital prestat va repuntar un 16,5%, fins arribar als 42.709 milions d'euros.
Més llegit
-
Borja Sémper anuncia que té càncer i tindrà menys presència pública
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Un detingut per atacar un kebab eleva a 9 els arrestats pels aldarulls a Torre Pacheco
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Quaranta cuiners de paelles valencians intentaran colar el seu plat en el certamen de Sueca
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines