La Comunitat Valenciana ja ha rebut 3.180 milions d'euros de fons europeus
Puig defensa que l'objectiu és "frenar la recessió, ajudar l'economia en un moment complicat i facilitar la transició cap a la sostenibilitat i la digitalització"
La Comunitat Valenciana ja ha rebut un total de 3.180 milions d'euros dels fons europeus Next Generation EU, als quals opten els projectes presentats per empreses, ajuntaments i la Generalitat.
Així ho ha destacat el cap del Consell, Ximo Puig, després d'una reunió per a analitzar l'estat i evolució dels fons europeus. "Hem constatat un avanç substancial, és un moment decisiu per a la implantació d'aquests fons", ha asseverat.
El cap del Consell ha defensat que l'objectiu és "frenar la recessió, ajudar l'economia en un moment complicat i facilitar la transició" cap a la sostenibilitat i la digitalització.
Puig ha posat l'accent que els Next Generation arriben a "tota la Comunitat Valenciana", per a la qual cosa la Generalitat està contractant actualment unes 300 persones encarregades d'ajudar pimes, entitats i ajuntaments a presentar projectes. A més, ha augurat que el 2023 arribaran "molts més" fons europeus.
Més llegit
-
L’alcalde de la generació Z i un dels més joves d'Espanya: Jaime Ruix governarà la Pobla de Vallbona amb 26 anys
-
Les infeccions sexuals es disparen entre els majors de seixanta anys
-
‘Punt a punt’ retransmet hui la semifinal de l’Eurolliga del Valencia Basket
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
El professorat enceta este dilluns una tercera setmana de mobilitzacions
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
Més vist
-
24.05.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
23.05.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Animalades, un món bestial | Amb gust o sense
-
Los santos inocentes
-
Certamen Provincial de Bandes Diputació de València 2024 Secció Primera: Unió Artística Musical de Montroi
-
Cañizares recorda la final de la Champions del 2001 a Milà