La Comunitat Valenciana és la que més beneficis fiscals ofereix en la declaració de la renda
Tot i això, els experts assenyalen que són poc rellevants i només representen el 0,38% dels ingressos pressupostats.
La Comunitat Valenciana és l'autonomia que més beneficis fiscals autonòmics té, amb 28 dels 237 que hi ha en el conjunt d'Espanya, encara que la seua importància és "molt relativa", ja que únicament representen el 0,38% dels ingressos pressupostats perquè la majoria necessiten "uns límits de base imposable molt baixos i uns requisits difícils de complir".
Així ho recull l'estudi Declaració de Renda i Patrimoni 2018, elaborat pel Registre d'Economistes Assessors Fiscals (REAF), que analitza les novetats estatals i autonòmiques d'aquesta campanya de declaracions, juntament amb les últimes interpretacions de la doctrina i de la jurisprudència, per a donar recomanacions pràctiques a l’hora d’elaborar la declaració.
A més, l'informe destaca l'increment en 2018 de la recaptació de l'Estat per l’IRPF, un 7,56% més respecte de l'any anterior, fins a situar-se en 82.859 milions d'euros. També assenyala la pujada de la recaptació referida a l'impost de societats, un 7,32% més, que arriba a 24.838 milions. Un altre creixement important es registra en els ingressos per IVA, que se situen en 70.177 milions, un 10,26% més que en 2017.
Més llegit
-
Emergències demana que s’extremen al màxim les precaucions pel temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"
-
La tornada d'Oltra com a candidata a l'alcaldia de València desencadena reaccions polítiques a favor i en contra
-
Els bombers rescaten un bebé durant l’extinció d’un incendi en una vivenda d’Algemesí
-
FGV extrema la vigilància per a evitar que els joves ocupen les vies per a gravar un repte viral
-
Temporal de vent i mar