La CNMV suspén la cotització de Siemens Gamesa davant una possible opa d'exclusió
La multinacional ha contractat Morgan Stanley per a analitzar diferents alternatives estratègiques, entre elles, la possible recompra dels seus propis títols en circulació
La Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) ha acordat suspendre cautelarment, amb efectes immediats, la negociació de Siemens Gamesa Renewable "per concórrer circumstàncies que podrien pertorbar el normal desenvolupament de les operacions" sobre el valor. Segons informa aquest dimarts el diari Expansión, la multinacional Siemens, a través de la seua filial Siemens Energy, ha contractat al banc d'inversió Morgan Stanley per a analitzar diferents alternatives estratègiques per a Siemens Gamesa, entre les quals s'inclouria una possible oferta pública d'adquisició d'exclusió. Aquest és un mecanisme que permet a una companyia cotitzada la recompra dels seus propis títols en circulació amb la finalitat d'abandonar el mercat borsari.
Aquesta oferta d'exclusió estaria encaminada a facilitar una posterior venda d'actius del fabricant d'aerogeneradors, per al que ja hi ha diferents grups asiàtics interessats. Siemens, a través de Siemens Energy, és el principal accionista de Siemens Gamesa, amb una participació del 67% en el capital de la companyia.
Siemens Gamesa va nàixer en 2017 com a resultat de la fusió de Gamesa amb la divisió eòlica de Siemens. En aquell moment, la CNMV va eximir de la presentació d'una opa a causa de l'objectiu de projecte industrial que tenia l'operació. Els títols de Siemens Gamesa, en el moment de la seua suspensió, cotitzaven a 25,4 euros per acció, després d'haver perdut un 23% del seu valor des de l'inici de 2021.
Més llegit
-
Dos germans moren en un accident de moto a l’entrada de València
-
Intenten cremar un mural de dos falleres besant-se a Gandia
-
Mor ofegat el menor desaparegut al riu Chico a Alboraig
-
Del 8 de setembre al 19 de juny: consulta el calendari escolar del curs 2025/2026
-
Una incidència en les línies fixes de Telefónica ha provocat problemes en els telèfons d'Emergències 112 durant el matí
-
Salven la vida d’una dona inconscient a Cullera després de l’avís de la seua filla des de l'estranger
-
L’adolescent ofegat a Bunyol va patir un accident quan feia una activitat supervisada
-
Ixen desenes de rates mortes a la badia d'Alacant després de les pluges
-
Un valencià aspira a disputar-se amb Feijóo les primàries per a la direcció nacional del PP
-
La jutgessa de guàrdia en la dana: "Vam muntar l'oficina en una gasolinera que semblava una zona de guerra"
Més vist
-
Zoom | L'apagada
-
19.05.2025 | Informatiu nit
-
El balcó de Vicent Marzal, el pintor, escultor i muralista valencià
-
19.05.2025 | La via verda
-
19.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
20.05.2025 | Entrevista LNM Lucía Mayordomo, titular del jutjat de guàrdia el dia de la dana
-
El risc per als pacients electrodependents, les conseqüències més greus de l’apagada
-
20.05.2025 | Informatiu migdia | L'oratge
-
19.05.2025 | Atrapa'm si pots
-
19.05.2025 | A la saca
Més escoltat
-
19.05.2025 | Línia de fons
-
19.05.2025 | “Distopies”, avantatges i desavantatges de l'ús de la intel·ligència artificial
-
19.05.2025 | “Fil d’Irene”, Semíramis, la reina que va governar les terres babilòniques
-
19.05.2025 | 90 minuts
-
19.05.2025 | Queda't amb els nostres | Marybel Nilson
-
19.05.2025 | Les notícies de la nit
-
20.05.2025 | Les notícies del migdia
-
19.05.2025 | “Tema d’actualitat”, 'Alaska y otras historias de la Movida', de l’escriptor Rafa Cervera
-
20.05.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
19.05.2025 | Queda't amb mi | Primera Part