Caixa Popular augmenta un 43% el benefici net fins als 24 milions d'euros el 2023
L'entitat continua amb el pla d'expansió i, en l'últim any, ha obert tres noves oficines a Bétera, Mercavalència i Cullera. Per a 2024 està ja prevista l'obertura de dues més a Utiel i Bunyol
Caixa Popular ha incrementat en un 42% els seus beneficis bruts el 2023, fins a aconseguir els 30,5 milions d'euros, impulsat per la política monetària de pujades de tipus d'interés.
Després de descomptar impostos i l'assignació al fons de promoció i formació de la cooperativa, Caixa Popular llança uns resultats finals de 24,07 milions d'euros, un 43% més de beneficis que en l'exercici anterior.
Així ho ha explicat aquest dijous el director general de l'entitat, Rosendo Ortí, en una roda de premsa per a presentar els resultats de la companyia.
Les inversions creditícies s'han situat en 1.997 milions d'euros, un 3% més que el 2022. D'altra banda, les dotacions al fons d'insolvència, que van ascendir a 31,40 milions d'euros, situen la cobertura total de morositat al 105,42%, amb una ràtio de morositat del 3,31%.
En finalitzar l'exercici, el marge d'interessos ha aconseguit els 88 milions d'euros, mostrant un increment del 83%, mentre que el marge brut ha arribat als 114 milions d'euros, amb un augment del 53%. La ràtio d'eficiència s'ha situat en un 42,83%.
Caixa Popular continua amb el seu pla d'expansió i, en l'últim any, ha obert tres noves oficines, situades a Bétera, Mercavalència i Cullera. Per a 2024 està ja prevista l'obertura de dues més a les poblacions d'Utiel i Bunyol.
Amb això, la xarxa de la cooperativa de crèdit s'estendrà a un total de huitanta oficines, distribuïdes estratègicament per les principals localitats valencianes.
Més llegit
-
Sánchez respon a Trump: “La nostra postura es resumix en un ‘No a la guerra’”
-
Reobri l'AP-7 en sentit València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
El pas de Regina deixarà pluja dèbil a les comarques centrals i al nord, vent de gregal al sud i pols en suspensió
-
Més pluges a la vista
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | ContrÀpunt
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia