La banca tanca 51 oficines a la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre
Els principals responsables d'aquesta onada de clausures són CaixaBank i Santander, després d'acordar enguany diversos ERO.
Les entitats de depòsit espanyoles han tancat un total de 51 sucursals a la Comunitat Valenciana durant el tercer trimestre. Així, el total de la xarxa se situa en 2.433, segons l'estadística publicada recentment pel Banc d'Espanya.
A tot el país tancaren 533 oficines en entre el juliol i el setembre, fins a situar el total de la xarxa en 24.855. Mentre que el 2018 es suprimiren 1.309 establiments bancaris, entre gener i setembre d'enguany se'n tancaren 1.136. El tercer trimestre de 2019 ha sigut especialment intens, ja que s'han dut a terme 5,8 clausures per dia. Aquesta tendència ha provocat que la xarxa haja baixat de les 25.000 sucursals per primera vegada des de juny de 1980.
Per comunitats autònomes, les principals retallades les experimenten Catalunya i Castella i Lleó, amb 79 tancaments en cadascuna, fins a 3.375 i 1.834, respectivament. També hi destaquen Andalusia, amb 72 tancaments (fins a 4.115), Madrid, amb 53 clausures (fins a 3.061), Comunitat Valenciana, amb 51 (fins a 2.433) i Galícia, amb 49 (fins a 1.428).
Els principals responsables d'aquesta onada de tancaments han sigut CaixaBank i Santander, després d'acordar enguany expedients de regulació d'ocupació (ERO).
Més llegit
-
Braulio Vázquez assumix la direcció esportiva del València
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Detenen un pederasta a Gandia amb fotos sexuals del seu bebé i la seua fillastra menor
-
Ernesto Valverde, primera opció per a la banqueta del València
-
L’Imserso oferirà 7.447 places a 50 euros mentre els hotels valencians reclamen l’actualització de les tarifes
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella