El Banc Sabadell tancarà 79 oficines a la Comunitat Valenciana
Pel que fa a la retallada de personal, de les 1.936 persones a tot Espanya, 380 són treballadors de sucursals d'Alacant, València i Castelló
La Comunitat Valenciana carregarà amb una part significativa de l'ajust previst pel Banc Sabadell, per la xarxa de l'antiga CAM, que es més extensa sobretot a Alacant. L'entitat va anunciar la setmana passada un expedient de regulació d'ocupació (ERO) per a unes 1.900 persones a Espanya.
Pel que fa a la retallada de personal, de les 1.936 persones, prop de 380 són treballadors de sucursals d'Alacant, València i Castelló, és a dir, vora el 20% del total per a tot Espanya són empleats a la Comunitat Valenciana. Els sindicats no veuen justificat l'ERO i exigeixen eixides voluntàries.
Els sindicats han reclamat al banc que pose en marxa mesures alternatives a l'ERO, però l'entitat no ha mostrat "gens d'interés a negociar", segons ha assegurat el secretari general de CCOO en el Sabadell, Mario Rifaterra.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
El foc de la Vall d’Uixó calcina 8.500 hectàrees i 6.000 evacuats ja poden tornar a casa
-
La petjada del foc a Artana, Betxí, la Vall d'Uixó i la Vilavella
-
Tres detinguts en trobar en un cotxe onze quilos de metamfetamina durant un control a l'AP-7
-
Presó per al jove que va apallissar i deixar en coma un home a València
-
‘Valencians sobre rodes’ recorre l’antiga ruta del Tren dels Anglesos que unia Gandia i Alcoi
Més vist
-
27.07.2026 - 12:00 h | Especial informatiu | Incendi de la Vall d'Uixó
-
26.07.2026 | Informatiu migdia
-
26.07.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
26.07.2026 | Gala de clausura del 72é Certamen Internacional de Habaneras y Polifonía de Torrevieja
-
24.07.2026 | Està passant
-
26.07.2026 - 21:00 h | Especial informatiu | Incendi de la Vall d'Uixó