Alacant i Elx demanaran a Puente connectar amb tren les dues ciutats a l'aeroport
L'aeròdrom Miguel Hernández és el cinqué d'Espanya en passatgers amb més de setze milions de viatgers i l'únic entre els grans sense tramvia o Rodalia
Alacant i Elx sol·licitaran una reunió amb el ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, per a reivindicar la connexió ferroviària de les dues ciutats entre si amb parada en l'aeroport internacional Alacant-Elx Miguel Hernández.
Així ho han avançat aquest dimecres els alcaldes d'Alacant, Luis Barcala, i d'Elx, Pablo Ruz, tots dos del PP, en la segona cimera entre les dues institucions d'aquest mandat. Han tractat nombrosos assumptes comuns i han coincidit en la importància d'escometre aquesta variant ferroviària de Torrellano amb parada en l'aeroport.
Alacant ja va sol·licitar en el seu moment al Ministeri una reunió per a gestionar la connexió ferroviària amb l'aeroport, encara que no hi ha hagut resposta, i ara Elx "s'hi adhereix".
A més d'aquest assumpte, Barcala i Ruz s'han compromés a treballar junts en el projecte d'una segona pista d'aterratge en l'aeroport, un projecte encara "incipient".
Més llegit
-
Detenen els dos homes atrinxerats durant vint hores a Elx que van apallissar de mort dos homes i van ferir-ne un tercer
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Els dies festius venen amb incertesa meteorològica
-
Vandalitzen amb pintades la seu del PP de Finestrat
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal