Agricultura concedeix 350.000 euros en ajudes per a cultius agroecològics
Entre els beneficiats hi ha centres universitaris, ajuntaments, cooperatives, agències estatals i empreses del sector.
La Conselleria d'Agricultura ha concedit ajudes per més de 350.000 euros per a l'impuls de projectes d'experiències innovadores i sostenibles entre productors i centres d'investigació amb cultius adaptats al canvi climàtic i produïts amb models agroecològics. Entre els beneficiats hi ha centres universitaris, ajuntaments, cooperatives, agències estatals i empreses del sector
El control biològic de la mosca de l'olivera, l'adaptació al canvi climàtic de l'olivar de Petrer, la clementina de Nules, la viticultura mediterrània, el control de la mosca blanca i els fongs de la fusta de la vinya són alguns dels programes beneficiaris d'aquestes ajudes.
Tal com publica aquest dilluns el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), aquestes ajudes s'inclouen dins del marc del Programa de Desenvolupament Rural de la Comunitat Valenciana 2014-2020 i estan cofinançades amb una participació de la Generalitat del 38,14%.
Les ajudes tenen com a objecte el suport i foment de projectes pilot i per al desenvolupament de nous productes, tècniques, processos i tecnologia, vinculats al sector agrari i alimentari, que disposen d’un plantejament innovador i sostenible.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part