Adif limita la velocitat de l'AVE València-Madrid a Tarancón per problemes en un tram de 163 m de via
L'empresa estatal assegura que la incidència és mínima pel que fa als retards i que la reparació, ja programada, està a l'espera d'uns rencanvis
La circulació en la via d'alta velocitat ferroviària Madrid-València té limitada la velocitat des de fa setmanes en un tram de 163 metres a la zona de Tarancón, a Conca, a causa de problemes en el carril, segons ha informat Adif.
La incidència es va detectar fa algunes setmanes i ja s'ha programat la reparació que, segons l'entitat estatal, responsable de les infraestructures ferroviàries, s'executarà aviat, quan es dispose dels recanvis i materials de via necessaris. Segons Adif, la repercussió en el servici és mínima quant a retards.
Renfe té seixanta servicis en esta via (trenta per sentit) en el seu recorregut per la Comunitat Valenciana, als quals s'afigen els que presten els operadors privats.
Més llegit
-
La justícia obliga l'Ajuntament de València a canviar d'ubicació tots els festivals i concerts que ara tenen lloc a la Ciutat de les Arts
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
L'avaria d'una grua a la pista de Silla ocasiona un embós monumental a l’entrada de València
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
La Guàrdia Civil rescata un centenar de persones en una operació contra el tràfic d'éssers humans a Nules
-
Sanitat actualitza el calendari de vacunació: la del papil·loma humà per a hòmens i dones fins als 21 anys