Directes
Ara en la televisió
ATRAPA'M SI POTS
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT
Notícies

Sense acord en la setena reunió de la comissió negociadora de l'ERO de Ford a Almussafes

La companyia va presentar una proposta divendres que ofereix prejubilacions des dels 55 anys i el sindicat majoritari, UGT, demana ampliar l'oferta de prejubilacions als 54 i 53 anys

Planta de Ford a Almussafes / Arxiu

Sense acord en la setena reunió de la comissió negociadora de l'ERO de Ford a Almussafes. Tot i això, direcció i sindicats es tornaran a reunir aquesta vesprada, a les quatre.

Recordem que la companyia va presentar una proposta divendres que oferix prejubilacions des dels 55 anys. El sindicat majoritari, UGT, demana ampliar l'oferta de prejubilacions als 54 i 53 anys. 

Aquest expedient de regulació preveu el despatxament de 1.144 persones, un 18% de la plantilla.

El programa de prejubilacions que Ford ha plantejat a la plantilla contempla abonar el 80% del salari net als empleats i empleades de 55 i 56 anys i el 85% als majors de 57, amb cotitzacions a la Seguretat Social fins als 63 o 65 anys, segons casos.

Missatge d'UGT aquest dilluns / UGT

També et pot interessar