Acord de Ford i el comité d'empresa per als 626 treballadors d'Almussafes afectats per l'ERO
UGT, sindicat majoritari a la factoria, destaca un acord "amb unes condicions immillorables". El següent pas ara és tancar amb l'empresa "l'augment del complement salarial de l'ERTO" que afecta 996 treballadors de Ford
Entesa en el conflicte laboral en Ford Almussafes. La direcció i el comité d'empresa han arribat este dimecres a un acord en les condicions de l'ERO que afectarà 626 treballadors de la planta valenciana.
"Hui hem aconseguit un acord per quarta, i última vegada, amb unes condicions immillorables per als treballadors de Ford. Solucionem així l'últim ERO al qual ens hem enfrontat en els últims cinc anys", segons ha indicat en un comunicat UGT, sindicat majoritari a la factoria Ford d'Almussafes.
El comité d'empresa presidit per Carlos Faubel ha indicat que "d'esta manera quedarà dimensionada la plantilla a les necessitats futures".
Hui hem aconseguit un acord per quarta, i última vegada, amb unes condicions immillorables per als treballadors de Ford. Solucionem així l'últim ERO al qual ens hem enfrontat en els últims cinc anys.
ERTO rotatiu per a 996 treballadors
La resta de persones afectades, vora mil, estan cada dia més prop de quedar-se en la planta amb un expedient temporal de regulació d'ocupació (ERTO).
"Ara afrontarem el repte de transitar fins a maig del 2027 amb un excedent de 1.000 persones. De moment ho farem amb un ERTO rotatiu fins al 31 de desembre", afegeix el comunicat d'UGT.
Així mateix, indiquen que a partir de "gener del 2025 haurà d'entrar en vigor el mecanisme que el govern d'Espanya ens ha assegurat, i l'acompanyament que farà la Generalitat".
Davant d'esta nova situació, "l'empresa ha d'entendre que ha d'augmentar el complement salarial de l'ERTO que estem negociant i esperem tancar demà (dijous) mateix".
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
-
Convocada l'octava manifestació per a demanar la dimissió de Mazón per la seua gestió de la dana
-
Mor una persona en un accident de trànsit este dimecres de matinada a Xàbia
-
Metrovalència interromp per obres del 27 de juny al 31 d'agost els trams Aragó-Marítim i Masies-Bétera
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
Més vist
Més escoltat
-
17.06.2025 | Línia de fons
-
17.06.2025 | 90 minuts
-
17.06.2025 | Tema d’actualitat”: la solidaritat els primers dies de la dana a la Rambleta, protagonista d'un documental
-
17.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
17.06.2025 | Queda't amb mi | Segona Part
-
16.06.2025 | “Distopies” Gaudir del temps lliure il·limitat