Zoo, Xavi Sarrià i El Diluvi en el Feslloc 2021
El festival de música en valencià se celebrarà els dies 9 i 10 de juliol amb les entrades ja exhaurides
El festival Feslloc ha fet públic el cartell de l'edició d'enguany. Zoo, Xavi Sarrià i El Diluvi són tres dels grups que encapçalen el programa de música en valencià, que se celebra al municipi de Benlloc, a la Plana Alta, des de 2007.
En aquesta 15a edició el festival torna amb forces renovades després d'haver-se hagut d'adaptar en 2020 a les mesures de seguretat de la Covid-19 que estaven en vigor el passat juliol. Enguany, Feslloc se celebra el 9 i 10 juliol, i encara que les entrades ja s'han exhaurit, l'organització està treballant per a ampliar l'aforament i traure més entrades a la venda.
A més del so electrònic i hip hop de Zoo, el folk festiu d'El Diluvi, les cançons reivindicatives de Maluks i les lletres esperançadores de Xavi Sarrià, els assistents podran gaudir de Feliu Ventura, Tito Pontet, Jonatan Penalba, Blackfang, Malparlat i The Dance Crashers, artistes que completen el cartell d'aquests dos dies intensos de música.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles
-
13.06.2025 | “Gran pantalla” i 'Votemos': una reunió de veïns que destapa els prejuís
-
16.06.2025 | “Distopies” Gaudir del temps lliure il·limitat