Zoo, Xavi Sarrià i El Diluvi en el Feslloc 2021
El festival de música en valencià se celebrarà els dies 9 i 10 de juliol amb les entrades ja exhaurides
El festival Feslloc ha fet públic el cartell de l'edició d'enguany. Zoo, Xavi Sarrià i El Diluvi són tres dels grups que encapçalen el programa de música en valencià, que se celebra al municipi de Benlloc, a la Plana Alta, des de 2007.
En aquesta 15a edició el festival torna amb forces renovades després d'haver-se hagut d'adaptar en 2020 a les mesures de seguretat de la Covid-19 que estaven en vigor el passat juliol. Enguany, Feslloc se celebra el 9 i 10 juliol, i encara que les entrades ja s'han exhaurit, l'organització està treballant per a ampliar l'aforament i traure més entrades a la venda.
A més del so electrònic i hip hop de Zoo, el folk festiu d'El Diluvi, les cançons reivindicatives de Maluks i les lletres esperançadores de Xavi Sarrià, els assistents podran gaudir de Feliu Ventura, Tito Pontet, Jonatan Penalba, Blackfang, Malparlat i The Dance Crashers, artistes que completen el cartell d'aquests dos dies intensos de música.
Més llegit
-
Un passatger espanyol de l'Hondius dona positiu provisional per hantavirus al Gómez Ulla
-
Educació torna a emplaçar els sindicats a la taula de negociació "sense soroll de fons"
-
Jornada de cel cobert i tronades amb possibilitat de graníssol a l'extrem nord
-
La pista de Silla, la d’Ademús a València i l’A-70 a Alacant acumulen este dimarts diversos trams de retencions
-
Menys tempestes i més cap al sud
-
Les reivindicacions de la vaga: abaixar ràtios, recuperar poder adquisitiu, millors centres, més docents, més valencià i menys burocràcia
Més vist
Més escoltat
-
11.05.2026 | 90 minuts
-
12.05.2026 | Les notícies del matí
-
11.05.2026 | ContrÀpunt
-
11.05.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Jorge d’Andrés revisita el Sent Soví en un menú medieval
-
11.05.2026 | Antonio Lazcano i la crisi de les publicacions científiques
-
11.05.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part