Vinaròs ret homenatge al seu il·lustre veí Carles Santos amb un gran mural urbà
La pintura, realitzada sobre la façana posterior d'un edifici de 8 plantes, forma part del projecte Vinaròs Art Urbà.
L'Ajuntament de Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, ha presentat un mural urbà de grans dimensions en homenatge a l'artista polifacètic vinarossenc, Carles Santos.
L'autor de l'obra és l'artista local i grafiter, Francisco López, també conegut com a Xile. L'obra, pintada en blanc i negre, ocupa tota la façana posterior d'un edifici de 8 altures ubicat al carrer Raimon Alòs de Vinaròs, justament al costat de la casa on vivia Santos. A la dreta de la imatge, se situa un primer pla de Carles Santos en actitud somrient i, a l'esquerra, un text escrit pel mateix homenatjat que es titula "Jo no he marxat mai".
El grafiter Xile ha destacat que va triar esta imatge amb l'ajuda de Nati Romeu, representant de la Fundació Caixa Vinaròs, "pel somriure i l'expressió que representen el seu caràcter més entremaliat, i el text que també parla molt d'ell completant la seua imatge.
El mural es va començar a pintar el passat 14 de setembre en un procés que ha durat 15 dies. Els veïns i els visitants de Vinaròs podran admirar a partir d'ara l'enorme figura somrient d'un artista polifacètic que va començar la seua carrera com a pianista i que més tard es va dedicar a altres disciplines culturals com la composició musical, l'escultura, la fotografia, la poesia i la dramatúrgia.
Més llegit
-
La vaga de Metrovalència i el Tram d’Alacant tindrà entre el 75% i el 80% de servicis mínims: consulta els horaris definitius durant Falles
-
L'incendi d'un camió talla 45 minuts l'A-7 a Paterna (Horta Nord) cap a Barcelona i causa una cua quilomètrica
-
Divendres assolellat i cap de setmana estable, però fresc, amb un episodi de pluges dèbils i disperses dissabte
-
Renfe veu viable que els trens arriben a l'estació del Nord en les mascletaes, però els pararà a Albal mentre no reba "garanties de seguretat" de l'Ajuntament
-
La mítica sèrie ‘Bola de drac’ complix quaranta anys
-
Les Falles encaren un cap de setmana clau amb mascletaes, castells, ninots indultats i la Plantà