Un projecte fotogràfic deixa testimoni del que va passar el dia de la dana del 29 d'octubre
Amb textos de Pau Alabajos i Ricard Chulià, s’ha presentat esta vesprada a Benetússer
Memòries de fang és un projecte fotogràfic amb textos de Pau Alabajos i Ricard Chulià que, a punt de complir-se un any de la dana, naix amb la intenció de deixar testimoni del que va ocórrer la nit del 29 d'octubre. Carrers buits, façanes ferides, mans que tornen a començar i missatges d'esperança formen part d'este llibre.
Este dimecres de vesprada s’ha presentat a Benetússer. La fotògrafa Rose Hurtado ha explicat que este projecte "retrata les històries infinites dels que van patir eixa nit, a les quals Pau Alabajos i Ricard Chulià posen paraules". Es tracta d'un conjunt d'imatges que han quedat clavades en la retina i que necessiten recuperar per a la reconstrucció emocional.
Memòries de fang és més que un llibre, és una mirada cap al futur. Darrere de cada fotografia hi ha una esperança i una ferida que demana a crits sanar.
Més llegit
-
Els crits en favor de Palestina esguiten els carrers de València en una jornada de vaga i aturades parcials
-
La vacunació per a la grip s'obri a tota la població i comença pels nonagenaris
-
El jutge obri juí oral a Francis Puig i al seu soci en el cas de les subvencions per al foment del valencià
-
Mazón entrega a la comissió d'investigació un llistat de 26 telefonades del 29 d'octubre des de les 17:37 h
-
El temporal de pluges incrementa les reserves hídriques i estalvia un reg al camp
-
Els sanitaris de la Coma de Paterna reclamen seguretat davant de les últimes agressions verbals i físiques