S'estrena a Burjassot 'Amor platónico', l'òpera prima del director de Nules Vicente Bonet
Esta comèdia romàntica autofinançada i rodada en temps rècord retrata la relació de dos adolescents amb la filosofia de Plató com a teló de fons
El director de Nules Vicente Bonet mostra al públic valencià el seu primer llargmetratge, una comèdia romàntica titulada Amor platónico. Després de passar per Madrid, la pel·lícula s'estrena este dissabte al Cine Tívoli de Burjassot, amb col·loqui posterior del director i l'actor protagonista.
El film, que retrata la relació entre dos adolescents a través, fonamentalment, de les seues converses en la intimitat, té la teoria filosòfica de Plató com a teló de fons. "Plantejàvem la pel·lícula tan senzilla com siga possible, i tota basada pràcticament en diàlegs, per això vam anar a l'origen de la dialèctica", explica el director, Vicente Bonet.
Rodada a Sevilla en només cinc dies, l'equip ha hagut d'ajustar temps, càsting i guió per tirar avant una producció autofinançada, i sense cap ajuda pública ni inversions privades. "Ens hem topat amb moltíssims obstacles i això ens ha portat a condensar tot el rodatge en cinc dies, amb pocs personatges, poques localitzacions", confessa Hèctor Albaladí, productor de la pel·lícula, "però és una superproducció quant a amor i dedicació", afig Albaladí.
Més llegit
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Sumar anunciarà el 17 d'octubre un nou partit, amb el nom de Front Ampli, i el cap de llista per a les pròximes eleccions generals
-
Calor i tronades
-
Una dona de 102 anys mor en una riuada a Madrigueras, a Albacete, on han rescatat 90 persones
-
Iván Ortolá frega el pòdium al Japó
-
Les pluges causen danys importants en els cultius de caqui i taronja