L’exposició "El eco de los pasos" reflexiona sobre com parlen de nosaltres les sabates
Es pot visitar a la Casa del Cable de Xàbia fins al 12 d’octubre
Les sabates són un objecte quotidià carregat de significat. Parlen de nosaltres i deixen empremtes de les ànimes que habiten. A Xàbia 60 fotògrafs les han captades en un instant infinit. L'exposició "El eco de los pasos" es pot vore des de divendres passat a la Casa del Cable.
Sean Mackaoui, comissari de l’exposició, destaca en declaracions als informatius d’À Punt que li interessa observar un objecte amb 56 mirades diferents. Per això en la mostra han combinat fotografia de moda, de guerra, de carrer, conceptual, artística o d’observació, entre altres. Petjades infinites d'erotisme, de fetitxisme, de vides gastades, pensades. “Quan coneixes a algú el mires als ulls, però també les sabates”, afirma Mackaoui. Algunes venen de terres llunyanes, com una fotografia de les botes dels soldats una hora abans de la caiguda de Saigon, mentre que altres són de terres pròximes. Sabates que habiten pròtesis, que ballen, riques i pobres, sabates d'infantesa.
Xusa Bou, fotògrafa de Xàbia, és autora d’una de les imatges que conformen l’exposició. Ha explicat als informatius d’À Punt que, en veure els peuets de la filla d’una amiga seua amb unes sabatetes, va pensar “esta foto l’he de fer”.
Sabates on naix la vida, que ens retraten, però que a vegades mentixen. Que ens ajuden a ser i a sentir.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar