La Gossa Sorda, La Fúmiga, Aitana i La Oreja de Van Gogh: els concerts més esperats del 2026
La banda d’Alzira, que s’acomiada enguany, va esgotar les entrades dels dos concerts multitudinaris que han preparat al Roig Arena
Anar de concert hui en dia implica programar-ho amb mesos d'antelació. Aitana, La Oreja de Van Gogh, La Maria o Guitarricadelafuente són alguns dels artistes que estaran a la Comunitat Valenciana durant el 2026, la majoria amb les entrades ja esgotades. Repassem quines seran eixes cites musicals del nou any.
LA MODA enceta l'any del Roig Arena amb doble concert i entrades esgotades, però també són cap de cartell de l'Spring festival d'Alacant.
Al febrer, Tito Pontet presentarà disc i tornarà al directe a la sala Bohemia de Castelló, mentre que La Maria inaugurarà el cicle de Músiques valencianes al Palau de les Arts.
Dani Fernández passarà el solstici de primavera al Roig Arena. Doble data a València per a La insurrección tour, que estrenarà també la nova ubicació del Low festival a Torrevieja a l'agost.
Per a iniciar abril, Guitarricadelafuente cantarà a casa, al San San de Benicàssim, enmig d'una intensa gira planetària. També en el cartell del San San està Rigoberta Bandini, que tornarà a la Comunitat Valenciana mesos després, en el Big Sound de València de juny.
El 25 d'abril està marcat en roig per a La Gossa Sorda perquè tornen als escenaris amb una minigira que començarà a Picassent.
I esgotades ja també les úniques dos cites d'Aitana a la Comunitat Valenciana; el Cuarto Azul World tour passarà per València al maig.
Rod Stewart és una de les estreles internacionals que passarà pel Roig Arena enguany: serà al juny.
El 2026 serà icònic per als seguidors de La Oreja de Van Gogh. Amb Amaia al capdavant i un integrant menys, tenen un any farcit de concerts. Al setembre, dos dates a València ja esgotades seran les úniques oportunitats de vore'ls a la Comunitat Valenciana.
I tanquem el repàs amb l'adeu definitiu de La Fúmiga. Tot s'acaba per als d'Alzira, tot i la resistència dels seguidors, que esgotaren les entrades dels dos concerts multitudinaris que han preparat al Roig Arena. La venda més ràpida de la història del recinte valencià ha sigut per a la música en valencià.
Més llegit
-
Els bombers informen la jutgessa de la dana que Emergències és responsable del control del cabal en rius i barrancs
-
Les impactants imatges del túnel de l'AP-7 negat a Pilar de la Horadada: cotxes atrapats i conductors amb l'aigua al coll
-
Copernicus estima que la riuada causada per la dana Adam va negar almenys 1.050 ha a la Safor i la Marina Alta
-
El Consorci de Compensació d'Assegurances rep vora 5.900 peticions d'indemnització per la dana a la Comunitat Valenciana
-
La Generalitat eleva a 41 els pobles afectats per l'última dana i amb ajudes urgentes
-
Jorge Suárez, subdirector d'Emergències el 29-O, deixa el càrrec a petició pròpia