Furor per a comprar físicament les entrades d’Arde Bogotá a València
La cua fa volta i mitja al Palau Alameda, on se celebrarà este concert amb aforament reduït a 800 persones
València ha viscut este dimecres una escena que feia anys que no es veia: una llarga cua per a comprar entrades d’un concert. Concretament, el que oferirà Arde Bogotá el 3 de desembre a la sala Palau Alameda de la capital del Túria.
Durant tot el matí i el migdia s’ha pogut vore gent amb cadires i proveïda de menjar per a passar el dia en una cua que ha anat creixent fins a arribar a fer volta i mitja a l’edifici del Palau Alameda al migdia.
Els murcians han decidit presentar el seu nou treball, Manufacturas del club de la gente sola, en una xicoteta gira de huit concerts per tot Espanya amb aforaments limitats i recuperant la venda presencial. La venda començarà a les 17:00 hores d’este dimecres i cada persona podrà adquirir només dos entrades de les 800 que es posen a la venda.
Entre els i les integrants de la cua, tal com ha pogut comprovar À Punt, hi ha molta expectació per a tractar d’aconseguir les entrades per a vore el seu grup preferit. De fet, entre els més joves molts reconeixen que és la primera vegada que fan una cua real per a aconseguir una entrada en compte de comprar-les per internet.
Més llegit
-
Condemnen a dèsset anys de presó El Mauri, germà d'Antonio Anglés, per segrestar i torturar un home
-
La Generalitat presenta el projecte del nou Hospital General de Castelló: tindrà 765 llits, 31 quiròfans i 140.000 m² de superfície
-
Sánchez reconeix per primera vegada que va fallar el control del Marroc i demana "accions"
-
OFICIAL | Javier Aguirre, nou entrenador del València CF
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
-
El Congrés retira definitivament l'acreditació de premsa a l'agitador Vito Quiles
Més vist
Més escoltat
-
22.09.2026 | 90 minuts
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
23.09.2026 | Les notícies del matí
-
21.09.2026 | TOT PER L'AIRE | Segona Part
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines