Francisco canta l'himne regional durant la clausura del festival Medusa
El cantant valencià va estar acompanyat de Wade durant l'última jornada del certamen
El cantant Francisco va aparéixer per sorpresa durant l'última jornada del Medusa Sunbeach Festival de Cullera (Ribera Baixa) per a interpretar l'himne regional davant de milers d'assistents.
L'escenari riberenc, dedicat a l'antic Egipte, es va tenyir dels colors de la senyera per a acompanyar el cantant, que va entonar l'himne juntament amb el públic i la supervisió musical del discjòquei andalús Wade.
El festival de música electrònica va tancar este diumenge la seua desena edició amb la participació de coneguts artistes del panorama internacional com Hardwell, Carl Cox, Wade o Afrojack.
Esta edició passarà a la història per ser la més multitudinària. L'organització va registrar dissabte 56.000 assistents per a veure Steve Aoki i Dimitri Vegas.
Més llegit
-
INTERACTIU | En quins pobles i ciutats nevarà i quan ho farà
-
MINUT A MINUT | El temporal deixa les primeres nevades a l'interior de Castelló, el Racó d'Ademús i el nord d'Alacant
-
La neu obliga a tallar quatre vies a l’extrem nord: revisa en temps real el mapa de les carreteres afectades
-
Fred i neu en cotes baixes
-
Consulta les cancel·lacions i modificacions de la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
La borrasca Francis deixa els primers flocs de neu a l'interior de Castelló, el Racó d'Ademús i el nord d'Alacant