Directes
Ara en la televisió
LA VIA VERDA
Notícies

Escala a Castelló ompli el port d’embarcacions històriques

Una desena de vaixells es poden visitar fins al 13 d’abril en la novena edició d'un dels grans esdeveniments nàutics del Mediterrani

Vaixells històrics i militars formen part del programa d’enguany / À Punt Notícies

El port Azahar de Castelló de la Plana acull des d'este divendres una nova edició d'Escala a Castelló, un esdeveniment mariner que té com a protagonistes diverses embarcacions històriques.

Una desena de vaixells històrics i militars formen part del programa d’enguany, en una cita consolidada com un dels esdeveniments nàutics de referència al Mediterrani.

Fins al dilluns 13 d’abril, els visitants podran descobrir estes rèpliques i també assistir a activitats com la recreació d’un combat naval entre dos embarcacions. A més, la programació inclou una exposició sobre la relació de la ciutat amb la mar, un mercat mariner i gastronòmic, així com espectacles i propostes per a tots els públics.

Esta és la novena edició d’una cita que reforça els vincles turístics i culturals de Castelló amb altres ciutats europees com Seta i La Spezia.

També et pot interessar