"Disney on Ice" arranca la gira espanyola a València
El pavelló Roig Arena es convertix en una pista de gel gegant fins diumenge
Comencen les representacions de "Disney on Ice", que torna a València deu anys després. El pavelló Roig Arena acull des de hui una pista de gel gegant per la qual patinaran sis de les històries més estimades de Disney. 50 personatges en un espectacle on canten, ballen i patinen desplegant tota la màgia de la factoria Disney. I enguany la novetat és tot un clàssic... La Bella i la Bèstia.
"Disney on Ice. Vive tus sueños" arranca la gira per Espanya a València per a després visitar Madrid i Barcelona. Carla Linares, organitzadora de la gira espanyola, reconeix que estan “bastant emocionats perquè no només és la tornada després de deu anys, sinó que també és fer-ho en el nou Roig Arena, un dels recintes més innovadors, més impressionant de tot Europa”.
Un gran espectacle que encisa grans i menuts. Eduardo Montiel, patinador, avisa: “que es preparen per a ser sorpresos. Hi ha molts moments en què no esperes el que passarà i, de sobte…”.
"Disney on Ice" es podrà gaudir al Roig Arena fins diumenge 8 en set úniques funcions.
Més llegit
-
La justícia obliga l'Ajuntament de València a canviar d'ubicació tots els festivals i concerts que ara tenen lloc a la Ciutat de les Arts
-
L'avaria d'una grua a la pista de Silla ocasiona un embós monumental a l’entrada de València
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
La Guàrdia Civil rescata un centenar de persones en una operació contra el tràfic d'éssers humans a Nules
-
Sanitat actualitza el calendari de vacunació: la del papil·loma humà per a hòmens i dones fins als 21 anys