El castell de Peníscola, escenari de la inauguració del Festival de Teatre Clàssic
La XXVIII edició del Festival de Teatre Clàssic - Castell de Peníscola se celebrarà fins al 20 de juliol i ha començat amb la representació de l’obra ‘Ifigenia’
El castell de Peníscola celebra una nova edició del Festival de Teatre Clàssic del 7 al 20 de juliol. Tota una cita obligatòria per als amants del teatre clàssic que obri amb María Garralón i Juanjo Artero en el cartell d'enguany.
L’obra Ifigenia va ser l’encarregada d’inaugurar esta XXVIII edició. Una obra grega sobre la violència contra les dones que no està tan lluny de la realitat actual. Ifigenia ens recorda la importància de continuar lluitant per la igualtat i la justícia.
Una tragèdia èpica representada en un escenari únic perfecte. Un espai emblemàtic que acull el teatre clàssic més destacat del panorama nacional.
Més llegit
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Vicent Penadés (Caixa Ontinyent): "La bambolla immobiliària vindrà segur, però no d'ací a dos o tres anys"
-
Catalá: "Serà molt complicat, per no dir impossible, que els afectats puguen accedir a casa abans de les 20:00 h"
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
Tanquen al bany les platges de Miramar i de les Fonts, a Alcossebre, per contaminació