A 25 metres d’altura: els escolans superen la prova de l’àngel del Misteri d’Elx
La prova de l’àngel, un assaig en què, per primera vegada, els escolans canten en els tres aparells aeris
La basílica de Santa Maria d'Elx ha viscut un dels moments més singulars de la representació del Misteri. La prova de l’àngel, un assaig en què, per primera vegada, els escolans canten en els tres aparells aeris. Una prova de vertigen en què canten suspesos a 25 metres d’altura.
Després de passar tot l'any assajant a la Casa de la Festa, ara arriba el moment de fer-ho dins dels aparells aeris: la magrana, l’araceli i la coronació, tres escenaris verticals on el repte és véncer el vertigen sense que la veu tremole.
Canten davant d'un públic pendent de cada nota i acaben amb la prova superada. Les portes del cel de la basílica es tornaran a obrir la Vespra i la Festa.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Pérez Llorca s'enfronta al debat de política general
-
Comença la campanya de vacunació coincidint amb l'augment de contagis dels virus respiratoris
-
Detenen a Torrent una dona acusada d’estafar més d’1,3 milions d’euros amb falses inversions en borsa
-
S'activa l'avís taronja per pluges a l'interior de València i Castelló des de la mitjanit
-
Detenen un home per assassinar la parella i altres dos homes per encobriment
-
Puja a 233 la xifra de víctimes mortals que va deixar la dana d’octubre del 2024