Utiel celebra una edició de "250 anys a la llum dels ciris" marcada per la dana
Este dissabte de nit, l'alcalde va encendre el primer ciri, acompanyat per representants dels barris afectats d'Utiel i col·lectius que van ajudar després de la barrancada
Utiel ha celebrat este dissabte una nova edició de l'esdeveniment “Utiel, 250 anys a la llum dels ciris”, en esta ocasió, marcada per l'empremta de la dana, encara present als carrers del municipi.
En esta edició, segons apunten des del consistori, s'han redoblat els esforços "per a omplir els tres dies de raons per a l'esperança, la màgia i el somriure amb el degut respecte i homenatge als afectats pels revessos que la pluja feroç va deixar al seu pas". El principal objectiu d'esta festa en què els ciris ocupen carrers, façanes i edificis emblemàtics, "per a elevar els ànims d'uns veïns que, més que mai necessiten tornar a creure en la màgia que es genera gràcies al programa festiu", apunta l'alcalde de la localitat, Ricardo Gabaldón.
Este dissabte de nit, l'alcalde va encendre el primer ciri, acompanyat per representants dels barris afectats d'Utiel i col·lectius que van ajudar després de la dana en reconeixement del suport, coratge i solidaritat mostrats.
Des del divendres, amb la instal·lació de la IX Fira d'Artesania i Alimentació Tradicional, es va iniciar un nodrit programa d'activitats, que inclou exposicions d'arts plàstiques, activitats de música, esports, màgia i teatre a càrrec d'entitats utielanes i gastronomia local, entre altres coses.
Més llegit
-
Un mort i un ferit després de xocar contra un arbre a la ronda Nord de València
-
La policia retira unes banderes de Palestina col·locades durant el Festival de les Arts
-
Detinguda per propinar una galtada a la professora de la seua filla a Torrent
-
Incendi en la planta 13 d'un edifici de l'avinguda dels Tamarindes de València
-
Feijóo repta Sánchez a "rendir-se a la democràcia i convocar eleccions" en la sexta protesta contra l'executiu central
-
Pepica, la dona de 89 anys de Picanya afectada per la dana, encara reclama tornar a sa casa