La UPV acull la segona edició del Congrés Internacional de Ciència, Feminisme i Masculinitats
Durant tot el cap de setmana s’han programat activitats per a aprofundir i aportar evidències científiques sobre feminisme i masculinitats.
Aquest cap de setmana té lloc la segona edició del Congrés Internacional de Ciència, Feminisme i Masculinitats que acull la Universitat Politècnica de València (UPV).
El congrés, organitzat conjuntament per la UPV, l’Institut Enginy, la Universitat Internacional de València i el Grup de Dones Sherezade, té com a objectiu aprofundir i aportar evidències científiques sobre feminisme i masculinitats, un debat que en l’àmbit internacional cada vegada està més present, en el marc de la millora social i d’acord amb els principis ètics de la investigació.
Amb les diferents conferències i taules de debat es pretén visibilitzar les aportacions que tant dones com homes estan fent per a millorar la societat seguint les línies de treball marcades pels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides per a l’Estratègia 2030.
Aquest dissabte, entre altres activitats, destaquen el debat: “La llibertat de totes: requisit de la investigació feminista” i la conferència de clausura sobre la “Presència de la dona en les Ciències STEM” impartida per Silvia Rueda, directora i professora del Departament d’Informàtica de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE-UV) de la Universitat de València.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida
-
La dana ens abandona i tornen el sol i la calor