Un xiquet del Misteri d’Elx protagonitzarà el musical ‘Los chicos del coro’ a Madrid
David Agulló ha fet de Maria la Major durant quatre anys i ara li ha arribat l'oportunitat de saltar del cadafal als escenaris
Després de quatre anys fent de Maria la Major en el Misteri d'Elx, el xiquet David Agulló, debutarà com a protagonista en el musical Los chicos del coro, que s'estrena a Madrid la setmana que ve.
David canta amb l'escolania del Misteri des dels set anys i, ara que li ha arribat l'oportunitat de saltar del cadafal als escenaris, no la vol desaprofitar, conta a À Punt.
Després de quatre anys actuant en El Misteri cantar no era cap problema per a David, aquest espectacle patrimoni de la humanitat ha sigut una gran escola. De fet, el seu mestre de capella del Misteri, Javier Gonzálves, diu que el jove té una gran veu perquè és un xiquet amb qui es pot treballar i que sempre ha fet els deures. Però ballar i interpretar sí que representava tot un repte per a ell. “Se m’ha fet un poquet costera amunt la interpretació”, reconeix.
Més enllà de la seua faceta artística, David és un estudiant d'excel·lents que abans tenia clar que seria enginyer, però que ara no descarta els escenaris, reconeix. I, potser, en un futur, tornar a casa. “Ser mestre de capella seria un gran honor”, afirma.
Més llegit
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort
-
Condemnen a tres anys i mig de presó el capità del vaixell naufragat a Indonèsia en què van morir quatre valencians
-
El professorat enceta este dilluns la tercera setmana de vaga indefinida
-
Les infeccions sexuals es disparen entre els majors de seixanta anys