Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES MIGDIA
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL MIGDIA
Pròximes emissions
15:00
EL FORCAT
15:15
LA CUINA DE MORERA
19:30
Terra de bous
Notícies
VÍDEO | Trobada amb els finalistes valencians dels Premis Max de les Arts Escèniques

Trobada amb els finalistes valencians dels Premis Max de les Arts Escèniques

El sector de la Comunitat Valenciana té sis nominacions als premis, que es lliuraran a Valladolid el 20 de maig.

La seu a València de la Societat General d’Autors, l’SGAE, ha acollit aquest dilluns una trobada amb els finalistes de la Comunitat Valenciana de la 22a edició dels Premis Max de les Arts Escèniques.

A aquesta trobada han assistit Pepa Cases, La Ravalera Teatre, Mafalda Bellido, Núria Vizcarro, Pep Llopis, Jorge Gavaldà i Juanjo Llorens, als quals han lliurat una poma com a símbol del premi per a desitjar-los sort.

Les arts escèniques valencianes estan representades en la llista de finalistes amb un total de sis nominacions en les categories d’espectacle de carrer, revelació, composició musical i il·luminació.

Els premis es lliuraran al teatre Calderón de Valladolid el pròxim 20 de maig.

També et pot interessar