'La sociedad de la nieve', de Bayona, nominada a millor pel·lícula de parla no anglesa en els Globus d'Or
El film del director espanyol relata la tragèdia real de vol 571 de la Força Aèria Uruguaiana, que va tindre lloc el 1972. La 81a gala de lliurament dels guardons se celebrarà el diumenge 7 de gener
La pel·lícula La sociedad de la nieve, dirigida per Juan Antonio Bayona, està nominada al Globus d'Or a la millor pel·lícula de parla no anglesa.
La 81a gala de lliurament dels guardons que anualment concedeix l'Associació de la Premsa Estrangera de Hollywood (HFPA) se celebrarà el diumenge 7 de gener del 2024.
El film del director espanyol, que relata la tragèdia real de vol 571 de la Força Aèria Uruguaiana que va tindre lloc el 1972, competirà amb la cinta francesa Anatomía de una caída, de Justine Triet; la italiana Yo capitán, de Matteo Garrone; la finlandesa Fallen Leaves, d'Aki Kaurismäki; la britànica La zona de interés, de Jonathan Glazer, i Vidas pasadas, de Celine Song.
La sociedad de la nieve és ja una de les grans favorites de cara als Premis Goya, on compta amb tretze nominacions.
A més, la cinta de Bayona ha sigut la pel·lícula triada pels acadèmics per a representar Espanya els Premis Oscar de l'Acadèmia de Hollywood, que tindran lloc al Dolby Theatre de Los Angeles el 10 de març.
Més llegit
-
La CSIF i l'ANPE accepten l'increment salarial i trenquen la unitat sindical
-
Educació cita els sindicats docents esta vesprada després de rebre la nova proposta per a desconvocar la vaga
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
Un jove de 18 anys mort i quatre ferits en caure un cotxe per un bancal de 150 metres a Polop
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort