Les sirenes de Benidorm triomfen en l'Olimpíada Mundial de Suïssa
À Punt es cola en un entrenament d'aquest trio de nadadores d'Aqua Natura, que competiren contra altres països en diferents modalitats de natació, apnea i salvament
Tres valencianes han tocat el cel a Suïssa després de convertir-se en campiones de l'Olimpíada Mundial de Sirenes. Una competició internacional celebrada el passat cap de setmana en què mitologia i esport s'han entremesclat i que situa Espanya com absoluta triomfadora, ja que ha copat els tres primers llocs del rànquing. Una aclaparadora victòria protagonitzada per l'equip Aqua Natura de Benidorm.
El trio format per Lucía, Verónica i Veracruz competia contra nadadores d'altres països en diferents modalitats de natació, apnea i salvament i ha arrasat. Un equip d'À Punt NTC ha acompanyat aquest dream team subaquàtic en un entrenament per a conéixer de primera mà com es prepara una sirena olímpica.
Perquè és molt més que nadar en monoaleta i apnea. A més d'en velocitat, competeixen en salvament i rescat i han de combinar també la capacitat artística de fer figures i posar sota l'aigua. Esperen que prompte es reconega com a esport subaquàtic federat aquesta versió artística d'apnea i natació sincronitzada.
Més llegit
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
El taulell s'estabilitza i creix un 1,3% en vendes i un 3,5% en producció i ocupació en el primer semestre
-
AVA-Asaja demana “un pla Marshall” per a la citricultura davant de la pitjor collita en setze anys
-
Desenvolupen un biosensor per a detectar virus en l'aire “de manera ràpida, senzilla i econòmica”
-
Quan pot fallar el fre de mà
-
COMUNICAT DE CACVSA
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA
-
17.09.2025 | Esports À Punt