La Setmana de la Moda de Madrid té sabor valencià
La dissenyadora d'alta costura de Benaguasil Isabel Sanchis ha presentat la seua col·lecció per a l'hivern que ve
La Setmana de la Moda de Madrid té aquest divendres sabor valencià. La dissenyadora d'alta costura de Benaguasil Isabel Sanchis ha presentat la seua col·lecció per a l'hivern que ve i ha qualificat la seua proposta de poderosa i dirigida a totes les dones i a tots els armaris del món.
La dona per la qual aposta Isabel Sanchis en la Fashion Week de Madrid és poderosa, forta i seductora. “Volem crear un diàleg creatiu entre la peça i l'espectador final. Hem col·locat el símbol de la serp com a símbol d'energia, fortalesa i saviesa”, assegura la dissenyadora de moda Paula Sanchis.
Una vegada més, els teixits i les formes mostren la unió entre la tradició i l'avantguarda i donen com a resultat des de peces que parteixen del prêt-à-porter treballat, fins a peces esculturals i volumètriques i amb detalls minuciosos.
Entre bastidors es pot descobrir la novetat d'enguany, els plisats extrallargs totalment artesanals. Es fan amb un motle i hi treballen fins a quatre persones. L'elegància està assegurada amb el domini del negre, marca de la casa, però també estan presents els verds, taronges i marrons, que donen calidesa a l'hivern.
Un hivern que vindrà amb força per a totes les dones. Com queda patent en la durabilitat de les peces i en una desfilada diversa que ha inclòs enguany models trans, amb corbes i més majors.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Sense pont ni passarel·les: Sot de Chera continua amb la complicada tasca de refer infraestructures arrasades per la dana
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec
-
L'Atlètic no dona opció al Villarreal