Set curts valencians, entre els seleccionats per als Goya del 2021
À Punt Mèdia ha participat en els curtmetratges 'Methamorfosis', 'El deseado' i 'Pies y corazones'.
L'Acadèmia del Cine Espanyol ha donat a conéixer els curtmetratges seleccionats per a competir en la 35 edició dels Premis Goya. La gala de lliurament dels guardons se celebrarà el 6 de març en tres seus, una a València, que marcarà l’inici de l’Any Berlanga.
La comissió de curtmetratges ha seleccionat deu títols d'animació, deu en l'apartat documental i quinze en la categoria de ficció, que els acadèmics podran votar les pròximes setmanes per a decidir quins optaran finalment als premis.
Entre els seleccionats hi ha tres curts d'animació valencians: Blue & Malone: Casos imposibles d'Abraham López Guerrero, Metamorphosis de Carla Pereira i Juanfran Jacinto i Rutina: la prohibición de Sam Ortí Martí.
En l'apartat documental està seleccionat el curt valencià El deseado d'Óscar Bernàcer i en la categoria de ficció els tres curts valencians seleccionats són: A la cara de Javier Marco Rico, Orquesta Los Bengalas de David Valero Simón i Piel y corazón d'Adán Aliaga.
À Punt Mèdia ha participat en tres d’aquests curtmetratges: Metamorphosis, El deseado i Pies y corazones.
Més llegit
-
Carlos Mazón anuncia la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades al Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan van separar-se
-
Dia clau en la investigació de la dana: Maribel Vilaplana declara hui com a testimoni davant de la jutgessa Ruiz Tobarra
-
Quines són les opcions de Mazón? El futur polític del cap del Consell