“Segrelles & ‘The Illustrated London News’”, una exposició per a celebrar l’any dedicat a l’artista valencià
L’Ajuntament de Potries acull la mostra que té obres dedicades a Beethoven, Perrault o Edgar Allan Poe.
El Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana celebra l’Any Segrelles amb l’exposició “Segrelles & The Illustrated London News”, una col·lecció itinerant amb obres del pintor realitzades per a la revista anglesa.
Aquesta mostra, que obri les activitats programades amb motiu de l'Any Segrelles, s'ha inaugurat aquest diumenge a l’Ajuntament de Potries i es podrà visitar fins al 24 de febrer. “Segrelles & The Illustrated London News” s’afegeix a la iniciativa d’Albaida que commemora enguany el 50 aniversari de la mort de l’artista valencià, José Segrelles, un dels referents de la primera època daurada de la il·lustració de llibres i un dels pintors més destacats de la primera meitat del segle XX.
Els comissaris de l'exposició, Susana Vilaplana i Juan Carlos Tormo, han explicat que es poden veure obres de l’inici de la seua carrera internacional, les quals evidencien un dibuixant excepcional, amb una gran imaginació per a presentar un món fantàstic. Les obres publicades en The Illustrated London News estan dedicades a creadors com ara Beethoven, Perrault o Edgar Allan Poe, i a obres universals com la Divina Comèdia i El Quixot.
Més llegit
-
L'incendi al parc natural de l'Albufera crema 31 hectàrees i manté evacuats el Saler i dos càmpings
-
La Vuelta 2026 passa per la Comunitat Valenciana: consulta recorreguts i horaris
-
Els combustibles en màxims anuals: consulta el preu actualitzat de les gasolineres valencianes
-
Un grup de ceutins crema part del campament dels migrants a la platja d'El Trampolín
-
El pulmó amenaçat de la Devesa
-
Cap de setmana de sol i de temperatures pròpies de l'època