Sabor valencià en l’últim videoclip de Sebastián Yatra
'Una noche sin pensar' s'ha rodat a València amb la participació de l’actriu il·licitana Milena Smit
El cantant i compositor colombià Sebastián Yatra ha llançat aquest dijous a la nit el seu nou senzill Una noche sin pensar, la primera cançó que publica aquest 2023 i amb gran una presència valenciana. Entre les imatges del videoclip es poden veure escenaris com la dàrsena del port de València o la platja. Una localització que el mateix cantant ha confirmat en una publicació en Instagram.
A més, Yatra comparteix protagonisme amb l’actriu il·licitana Milena Smit, nominada al Goya a millor actriu revelació per No matarás (2021) i el Goya a millor actriu de repartiment per Madres paralelas (2022). La carrera de la intèrpret, que ha tingut un ascens meteòric els últims anys, protagonitza ara la sèrie La chica de nieve, adaptació de la novel·la homònima de Javier Castillo.
En el vídeo la parella de Yatra i Smit recorden una de les nits que van passar junts, amb escenes en una platja i en una discoteca, mentre el cantant recorda “tot allò que podrien ser”.
El cantant del megahit Tacones Rojos enguany farà parada a la Comunitat Valenciana. Yatra actuarà en el Festival Big Sound de València, on compartirà escenari amb artistes internacionals com Bizarrap, Manuel Turizo o Lali Expósito.
Més llegit
- 
                        
                                                        Mobilitzen els bussos de la Guàrdia Civil per a localitzar una xica que ha caigut amb un vehicle al port de Gandia
- 
                        
                                                        Educació proposa que el professorat elabore activitats i les pose en la plataforma quan se suspenguen les classes per alerta meteorològica
- 
                        
                                                        Mazón emplaça a una compareixença en uns dies: “Em faig càrrec del dia d'ahir”
- 
                        
                                                        El Villarreal fa els deures
- 
                        
                                                        Indústria amplia fins al 31 de desembre el Pla Reinicia Auto+ per a afectats per la dana que van perdre els cotxes
- 
                        
                                                        Una manifestació des del Palau de la Generalitat recorre el camí fins a El Ventorro i 229 mantes recorden les víctimes
Més vist
Més escoltat
- 
                        
                                                        30.10.2025 | 90 minuts
- 
                        
                                                        29.10.2025 | L'hora de la cultura
- 
                        
                                                        27.10.2025 | Dia Nacional del Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat
- 
                        
                                                        29.10.2025 | La vesprada d'À Punt | Un any de la dana: homenatge a les víctimes | Primera Part
- 
                        
                                                        29.10.2025 | Les notícies del matí
- 
                        
                                                        29.10.2025 | La vesprada d'À Punt | Un any de la dana: homenatge a les víctimes | Segona Part