El Rototom es prepara per a rebre 220.000 assistents de 80 països
El festival celebrarà l'aniversari de la banda The Wailers i rebrà Skip Marley, el nou representant de la saga familiar de músics
El festival Rototom Sunsplash de Benicàssim celebra la seua 29a edició del 16 al 21 d'agost amb 220.000 assistents de 80 països diferents.
Esta nova edició s'obri a més estils, en concret, al rap i al hip-hop, i rep a figures mítiques de la música.
El públic començarà a arribar la zona d'acampada demà, dijous 15 d'agost. El recinte compta amb punts d'aigua gratuïts, punts violeta (un dels quals a la zona d'acampada que estarà obert les 24 hores) i els punts de càrrega per a la polsera que possibilita pagar sense diners en metàl·lic.
El cartell del Main Stage 2024 uneix dos icones, el cantant de la Costa d'Ivori Alpha Blondy i la banda jamaicana Black Uhuru, que faran a Benicàssim el seu únic concert a Espanya. L'escenari també acollirà The Wailers, la banda de Marley, i la d'homenatge pel 80 aniversari de Peter Tosh, cofundador de la mítica banda de reggae.
També hi participaran Johnny Clarke, Twinkle Brothers, Marcus Gad i la banda californiana Groundation, al costat del reggae més modern de l'italià Alborosie amb convidats especials com Skip Marley, representant de la nova generació familiar del rei del reggae.
Pel que fa a la presència d'artistes espanyols, dos dels més esperants són Iseo & Dodosound, procedents de Navarra; els Green Valley, que celebren els vint anys de carrera, Chambao i el duet sevillà SFDK.
Més llegit
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
La Generalitat llança noves ajudes per als vehicles sinistrats en la dana
-
Sánchez descarta un avançament electoral i desafia el PP i Vox a presentar una moció de censura
-
Com es fa ... TERRA DE BOUS
-
Investiguen la troballa d'un home mort a la V-30 de València
-
Smoking Souls diu adeu als escenaris a Pego, on tot va començar: "Buscàvem disfrutar moltíssim del que més ens agrada, la música"