Els Premis Carles Santos distingeixen els millors músics valencians
À Punt Mèdia retransmetrà la gala en directe hui, dijous, a les 22:00 h, des del Teatre Principal de Castelló.
Els Premis Carles Santos de la Música Valenciana se celebraran aquesta nit, a les 22.00 h, al Teatre Principal de Castelló. És la primera edició d'aquest guardó, que porta el nom del compositor vinarossenc. À Punt Mèdia retransmetrà en directe aquest acte.
La gala estarà dirigida per Rafa Piqueras i hi haurà actuacions musicals de grups valencians de diferents estils. Els presentadors del programa musical L'estudi seran els conductors de la cerimònia de lliurament dels premis, en l'escenografia dels quals els pianos seran els grans protagonistes visuals.
Al principi de la setmana, l'Institut Valencià de Cultura presentà els vora 60 nominats al Teatre Rialto de València. Entre ells trobem el classicisme de la Capella de Ministrers, que opta al premi de recuperació de patrimoni, al de música d'arrel i al de millor gira. Auxili està en la carrera per millor cançó, millor vídeo musical i millor disc fusió. El rock amb segell valencià de La Habitación Roja està en les travesses al millor disc rock i a la millor gira. El treball d'Els Jóvens, La Raíz i Dani Miquel, entre molts més, està en les llistes dels millors de la música valenciana.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Les devastadores inundacions de Texas deixen ja 52 víctimes mortals, 15 d'elles xiquets
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna