Poliamor, pollastre, conill i caragols
Paella Today, una comèdia "gastrocòmica" sobre la gelosia, l´amistat, els reptes d´identitat, la integració, el poliamor i la paella.
Paella Today no és, segons el seu director, una paella de culte, 'és una pel·lícula molt divertida per a passar una bona estona i, sobretot, dirigida a vendre la nostra identitat com a poble a partir de la comèdia'.
La pel·lícula la van preestrenar a Madrid amb gran èxit de public, 'que es va riure quan tocava', afegeix César Sabater, i des de hui la projectaran en les principals sales de la Comunitat Valenciana.
À Punt Mèdia estrenarà la versió en valencià.
L´Ajuntament de València, a través de l´àrea de Desenvolupament Econòmic Sostenible i Turisme, vol aprofitar la pel·lícula per a reivindicar la celebració d´un Dia Internacional de la Paella. En el projecte estan involucrats Wikipaella i la Federació d´Hostaleria.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Les pluges intenses provoquen inundacions puntuals a l’Horta Sud i la Ribera
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
Últimes precipitacions de la segona borrasca de la setmana
-
L'abonament únic de transport entrarà en vigor el 19 de gener