Directes
Ara en la televisió
PANORAMA
Ara en la ràdio
FEM BANDA (reemissió)
Pròximes emissions
01:25
À PUNT NOTÍCIES NIT
03:30
FORA DE COBERTURA (reemissió)
Notícies
VÍDEO | La plaça de l'Ajuntament de València acull la Fira del Llibre Antic i d'Ocasió

La plaça de l'Ajuntament de València acull la Fira del Llibre Antic i d'Ocasió

Aquesta edició nadalenca es podrà visitar, dins d'un recinte amb aforament limitat, fins al 10 de gener.

La plaça de l'Ajuntament de València acull per primera vegada, fins al 10 de gener, una edició especial de Nadal de la Fira del Llibre Antic i d'Ocasió. En aquesta nova edició, organitzada pel Gremi de Llibreters d'Ocasió de la Comunitat Valenciana, s'han reunit llibreries amb exemplars únics i originals, que ofereixen al públic des d'incunables fins a còmics, passant per totes les temàtiques i gèneres.

El públic pot trobar llibres impresos d'abans de 1500, còmics antics, literatura infantil i exemplars d'una gran varietat, de cuina, caça i medicina, passant per revistes, fullets, postals, col·leccins de cromos i cartells de diverses èpoques.

La nova zona per als vianants acull les casetes que es van clausurar el passat març a causa del confinament, en un recinte amb un aforament limitat a 116 persones i amb totes les mesures de distància i higiene per a gaudir d'una cultura segura.

També et pot interessar