La pirotècnia de les Fogueres arriba a la Llotja d'Alacant en forma de mascletà virtual
La sala Tabarca de l'espai cultural acull fins al 24 de juny aquest projecte que vol fer sentir als assistents la pólvora mitjançant la tecnologia
Les Fogueres de Sant Joan d'Alacant s'han cancel·lat enguany a causa de la Covid-19, però la Federació de Fogueres, amb l'ajuda de la tecnologia, estrena un projecte de mascletà virtual per a transmetre als assistents totes les sensacions de les quals no poden gaudir per no poder celebrar l'espectacle de manera presencial.
Es tracta d'una iniciativa que es podrà experimentar a la sala Tabarca de la Llotja del Peix d'Alacant, dotada per a la disparada virtual de torres LED intel·ligents controlades a través de pixelmapping i un equip sonor de 48.000 W que fa vibrar la sala.
A més, els píxels es converteixen en trons per a "impregnar l'ambient del ritme, la llum i la pólvora" d'una mascletà tradicional, tal com explica l'organització, i per a donar credibilitat al moment també se simula olor de pólvora.
Les persones interessades poden experimentar la mascletà virtual fins al 24 de juny.
Més llegit
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents