Penélope Cruz, primera actriu espanyola que guanya la Copa Volpi de Venècia
La intèrpret ha sigut guardonada pel seu paper en la pel·lícula 'Madres paralelas' de Pedro Almodóvar
L'actriu espanyola Penélope Cruz ha guanyat aquest dissabte la Copa Volpi a millor actriu en el Festival de Venècia per la seua actuació en la pel·lícula Madres paralelas del director Pedro Almodóvar.
La intèrpret també optava al guardó per un altre film, Competència oficial, dels argentins Mariano Cohn i Gastón Drupat, però finalment la seua interpretació en Madres paralelas li ha donat aquest reconeixement internacional. Es converteix així en la primera actriu espanyola que aconsegueix la Copa Volpi en aquest festival de Venècia.
En el seu discurs, en anglés, ha dedicat el premi a la seua família i, especialment a la seua mare. "A la meua mare, Encarna, la millor mestra i amiga; i a la meua sogra, Pilar Bardem", a la qual ha recordat després que faltara fa dos mesos. "Va per elles dos i totes les mares", ha culminat l'actriu.
Més llegit
-
Mor un jove de 21 anys en un accident laboral en una granja de Pinet
-
Investiguen la mort a Riba-roja de Túria d'un subinspector de la Policia Nacional retirat
-
Montserrat registra dos sismes de magnitud 2,5 i 1,8
-
Un jove de 25 anys s'atrinxera a sa casa amb una escopeta de caça, a Agost
-
Desmantellen un zoo privat clandestí amb més de 150 animals exòtics a Nules
-
Els ciberdelinqüents que han actuat contra l'Ajuntament d'Elx demanen un rescat econòmic