La novel·lista Siri Hustvedt, Premi Princesa d'Astúries de les Lletres
És autora de diversos best-sellers com L'estiu sense homes.
La novel·lista, assagista, poetessa i estudiosa feminista nord-americana Siri Hustvedt ha sigut guardonada aquest dimecres amb el Premi Princesa d'Astúries de les Lletres 2019.
Nascuda a Minnesota en 1955, és autora de diversos best-sellers com L'estiu sense homes, Allò que vaig estimar, La mujer temblorosa i Elegia per a un americà, que va suposar la seua consagració com a escriptora. Les seues obres han sigut traduïdes a més de trenta idiomes.
Aquest guardó és el cinqué que es dona dels huit premis que anualment concedeix la Fundació Princesa d'Astúries, després del de les Arts, concedit al dramaturg Peter Brook; Comunicació i Humanitats, al Museu del Prat; Cooperació Internacional, a l'educador Salman Khan i la seua Khan Academy; i Esports, a l'esquiadora Lindsey Vonn
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Tota la informació actualitzada del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal
-
Génova aprova una gestora en el PP valencià presidida per Pérez Llorca i amb Carlos Gil en la secretaria general
-
Mislata, Alaquàs i València pessiguen 600.000 euros del primer quart: 78477
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 47,3 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians
-
La grossa passa de llarg de la Comunitat Valenciana
-
Milagros Tolón substituïx Pilar Alegría com la nova ministra d'Educació i Elma Saiz serà la portaveu del govern espanyol