El nou Superman serà bisexual
El fill del superheroi entaula una relació sentimental amb un company periodista en el còmic que es publicarà el 9 de novembre
Superman s’adapta als temps i serà bisexual en el pròxim còmic que protagonitzarà. Així ho ha anunciat l’editorial DC, que ha detallat que Jon Kent, fill de Clark Kent i Lois Lane, mantindrà una relació sentimental amb un amic. La nova entrega d’aquest superheroi es publicarà el 9 de novembre.
En la sèrie Superman: Son of Kal-El 5, que es va publicar per primera vegada al juliol, Jon Kent, de 17 anys, també és reporter, com son pare, i entaula una amistat amb un company periodista, Jay Nakamura, amb qui després començarà una relació romàntica.
L’editorial ha compartit una imatge en internet en la qual Kent i Nakamura apareixen besant-se. "Sempre he dit que tot el món necessita herois i tot el món necessita veure's a si mateix en els seus herois", va assegurar el guionista Tom Taylor. L’anunci de l’editorial coincidia amb el Dia Nacional d’Eixir de l’Armari als Estats Units.
"El símbol de Superman sempre s'ha alçat en defensa de l'esperança, la veritat i la justícia. Hui eixe símbol representa alguna cosa més. Hui més persones poden veure's reflectides en el superheroi més poderós dels còmics", va afegir DC Comics.
Sota el títol Superman: Son of Kal-El 5, aquest còmic té la firma del guionista Tom Taylor i el dibuixant John Timms i forma part de l'aposta de DC pel multivers, un gran marc narratiu on coexisteixen diferents superherois i vilans en diversos mons, trames i realitats temporals.
No és la primera vegada que el món del còmic reflecteix la diversitat sexual. El 1992, Northstar, un heroi de Marvel, va eixir de l’armari. Anys més tard, Batwoman, de la mateixa editorial que Superman, va admetre que era lesbiana. Fa uns mesos, Robin, un altre personatge mític de la saga de Superman, va manifestar la seua homosexualitat.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Carmen Prades tanca una ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
L'Iran ataca Tel-Aviv per a venjar-se de la mort d’Ali Larijani mentre Israel continua bombardejant Beirut
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
-
La pirotècnia Valenciana promet una Nit del Foc “contundent i rítmica” amb “la potència que tant agrada”
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
Més vist
Més escoltat
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
18.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part